ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQ)

1. ΠΩΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Μπορείτε να αγοράσετε με τους ακόλουθους τρόπους αγοράς:

  • απευθείας από το ηλεκτρονικό μας φαρμακείο

  • απευθείας από το φυσικό μας χώρο

  • καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο.

Δεν δεχόμαστε παραγγελίες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

2. ΠΩΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ;

Μπορείτε να πληρώσετε με τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  • Αντικαταβολή μετρητών (εφόσον το ποσό δεν υπερβαίνει τα 500€)*

  • Πιστωτική-Χρεωστική κάρτα (Δε διαθέτουμε πρόγραμμα δόσεων)

  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

* Ο τρόπος «αντικαταβολή» μετρητών έχει επιπλέον χρέωση 2€.

3. ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ;

Μπορείτε να παραλάβετε με τους ακόλουθους τρόπους παραλαβής:

  • Παραλαβή από το φαρμακείο τις ώρες λειτουργίας, χωρίς επιπλέον χρέωση.

  • Παραλαβή με εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική.

Αφαίρεση ΦΠΑ + Δικαιούχοι (ΠΟΛ.1150/2017 άρθρο 39Α). Υποχρέωση καταβολής από τον αγοραστή:

  • Είναι οι επαγγελματίες με κανονική υπαγωγή στον ΦΠΑ.

  • Προϋποτίθεται σε κάθε περίπτωση Προσωποποιημένη Πληροφόρηση από TaxisNet.

  • Η παραγγελία ανεξαρτήτως ποσού θα ΠΡΕΠΕΙ να εξοφληθεί με μεταφορά των χρημάτων από τραπεζικό λογαριασμό ή κάρτα της επιχείρησης.

  • Η παραλαβή θα ΠΡΕΠΕΙ να γίνει είτε από τον νόμιμο εκπρόσωπο της επιχείρησης είτε από εξουσιοδοτημένο νόμιμα πρόσωπο της επιλογής του, σε κάθε περίπτωση όμως με επίδειξη ταυτότητας.

4. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Δεν μου ήρθε το δέμα που περιμένω:

Μέσω του αριθμού αποστολής του δέματος επικοινωνείτε με την εταιρεία ταχυμεταφορών.

Παρέλαβα το δέμα και η συσκευασία ή οι ταινίες ασφαλείας ήταν σκισμένες – αλλοιωμένες:

Μας ενημερώνετε άμεσα στέλνοντας φωτογραφίες της συσκευασίας και αποστέλλετε πίσω το προϊόν, χωρίς να το βγάλετε από το κουτί του και χωρίς να το ενεργοποιήσετε. Μετά την παραλαβή του και τον απαιτούμενο έλεγχο των ανωτέρω, σας αντικαθιστούμε το προϊόν ή σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας.

Παρέλαβα και το προϊόν είναι σπασμένο – αλλοιωμένο:

Μας ενημερώνετε άμεσα στέλνοντας φωτογραφίες της συσκευασίας και της συσκευής και αποστέλλετε πίσω το προϊόν, χωρίς να το βγάλετε από το κουτί του και χωρίς να το ενεργοποιήσετε. Μετά την παραλαβή του και τον απαιτούμενο έλεγχο των ανωτέρω, σας αντικαθιστούμε το προϊόν ή σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας.

Θέλω να υπαναχωρήσω από την πώληση και να πάρω πίσω τα χρήματά μου:

Έχετε το δικαίωμα αναίτιας υπαναχώρησης από την πώληση, με μοναδική προϋπόθεση, να ΜΗΝ έχει ανοιχτεί η αρχική συσκευασία. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται ΜΕΤΑ την παραλαβή του προϊόντος και έπειτα από έλεγχο των ανωτέρω. 

Η παραγγελία μου ακυρώθηκε, αλλά δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα:

Επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται εντός 48 ωρών από την ακύρωση της παραγγελίας. Σας αποστέλλουμε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την κίνηση συναλλαγής, αλλά δε φέρουμε την ευθύνη του χρονικού διαστήματος που χρειάζεται το πιστωτικό ίδρυμα τήρησης του λογαριασμού σας, για να πιστώσει τα χρήματα.